czwartek, 12 lipca 2012

Wycieczkowe szaleństwa weekendowe

Dzisiaj wyjątkowo niekosmetycznie, żeby nie było, że ja taka monotematyczna jestem:)

Pisałam Wam jakiś czas temu, ze zmieniłam prace. Jak pewnie większość z Was się domyśla oznacza to, że po raz kolejny nie mogę sobie pozwolić na dłuższy wakacyjny wyjazd prostej przyczyny – brak możliwości wzięcia kilku dni urlopu na raz. W związku z tym rekompensujemy sobie to szalonymi weekendowymi wycieczkami.
Pierwsza była niewinna: Sandomierz, Kazimierz Dolny i Zamek Krzyżtopór  (idealne miejsce na ślubną sesje plenerową imho:). W ten weekend jednak zaszaleliśmy.

Początkowo mieliśmy odwiedzić „jedynie” zamek w Nidzicy i przejechać się do Malborka. Okazało się jednak, że zwiedzanie tego drugiego trwa ok. 3 godzin a nam trafił się tak nuuuuuudny przewodnik, że w połowie mieliśmy dość. Wtedy w głowach zrodził się nam szalony pomysł, że skoro jesteśmy tak niedaleko od morza, to jedźmy chociaż na chwilę stanąć na plaży.

[Nidzica]

[Malbork]

Efekt końcowy był taki, że w ciągu jednego dnia pokonaliśmy ponad 800 km i do domu wróciliśmy ok. 1:00 w nocy (wyjechaliśmy 6:30) w trakcie największej nawałnicy (a na drugi dzień trzeba było wstać do pracy). Wiem tylko jedno – było warto i już planujemy kolejne szalone eskapady.

A Wy jak spędzacie tego roczne wakacje?
Posted By: TheOleskaaa

Wycieczkowe szaleństwa weekendowe

Share:

Post a Comment

Blogger

59 komentarzy:

1. Najlepsze wycieczki zawsze są spontaniczne :)

OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

3. ja czekam na mój urlop w sierpniu, jutro wlasnie udaje sie na taka 3 dniowa szalona wycieczke

4. Jadę do Niedzicy. Jak będziesz w pobliżu to koniecznie zobacz zamek. Warto :)

OdpowiedzUsuń
  5. Bosko :) Ja w tym roku - jeśli wszystko wypali - zaliczę morze, góry, a do tego Woodstock i Wieliczkę w dwa tygodnie ;P

6. Marzy mi się zwiedzić zamek w Malborku ;)

Odpowiedzi
    1. ojj ale do tego trzeba sie uzbroic w cierpliwosc:) i polecam audio-przewodnik bo samemu mozna wtedy nadawac tempa i nie trzeba czekac na grupe:)

Usuń
    2. Aaaale na audio-przewodniku jest okrojona wersja zwiedzania. Polecam przyjechać kiedyś jeszcze raz z jakąś większą grupką przyjaciół/krewnych/znajomych i wykupić sobie (wcześniej zarezerwować) prywatnego przewodnika np.: Maciusia ... albo pana E. (o: wtedy zwiedzanie Zamku w Malborku to naprawdę niezapomniane przeżycie (((o:

7. Och ja czekam do sierpnia na urlopowo wycieczkowy wypad, uwielbiam podróżować.

OdpowiedzUsuń
  8. świetny spontan, takie są najlepsze :) odbijecie sobie całkiem niezłe wakacje w te weekendy !

9. weźcie mnie do bagażnika, będę cicho siedziała ;)

10. my właśnie wróciliśmy z nad morza i też jechaliśmy w nawałnicę, było groźnie.

OdpowiedzUsuń
  11. trzeba bylo pominac jeden zamek i od razu leciec nad morze :D !

12. mnie raczej tezn juz nie czekaja wakacje w tym roku tylko takie dwudniowe wypady...:)

13. nie wiem czy Ci się trafił nudny przewodnik czy tam wszyscy są tacy :P Ja jak byłam w zeszłym roku to myślałam, że zwariuję, skwar był przeogromny, a my ponad 3h słuchaliśmy Pana opowieści.. masakra :D

Odpowiedzi
    1. ojj nam tez było bardzo duszno.. dlatego jak mielsimy do wyboru urwac sie i jechac choc na chwile nad morze to nawet się nie zastanawialismy:)

Usuń
  14. uwielbiam takie spontanty - u mnie niestety ograniczone, bo nie mam samochodu :] u mnie dość podobnie tematycznie bo właśnie skończyłam post o pakowaniu kosmetyków na wyjazdy ;)

Odpowiedzi
    1. no my mamy takie spontany własnie dzieki temu, ze w koncu mnamy samochod - inaczej byłoby ciezko:)

Usuń
  15. Super sprawa :) Mój Luby nie cierpi spontanicznych wypadów i w ogóle jakichkolwiek wypadów, niestety ;)

OdpowiedzUsuń
  16. najlepsze sa te spontaniczne wycieczki:)ja zwiedzilam Malbork podczas wczasow niedaleko Gdanska...wytrzymalam do konca hehe:)pozdrawiam:)

17. tym roku dwa tyg na Sycylii polecam wam o miejsce http://www.casavacanzerusso.com/chisiamo_uk.html
    bylam tam 3 lata temu i teraz wracam ponownie

18. a o plo to juz nic nie napiszesz! obrazam sie na amen! :P

Odpowiedzi
    1. Pło to zupelnie inna bajka bejbe:D:P ale poczekaj... jeszcze kiedys taka notencje nasmaruje, że hej!

Usuń
  19. Ach, zazdroszczę Ci tego morza :) Pozdrawiam.

20. ja mam zaplanowane wakacje na kwiecień 2013 roku :D

21. Jak byłam 2 lata temu w Malborku to ogólnie nie jest nic szczególnego. Zamek, biedronka i parę domów na krzyż...Może teraz się coś zmieniło.
    Ja lubię wycieczki na spontanie, ale preferuję łono natury:)

OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniale, takie wycieczki to sama radość, jeszcze mieć przy boku ukochane osoby, nic do szczęścia więcej nie potrzeba, pozdrawiam ;-)

23. ja także uwielbiam takie nie zaplanowane wypady,zapraszam na mojego nowego bloga,dopiero zaczynam i proszę o sugestie i uwagi :)

24. Też uwielbiam wypady, po za okropną, szarą i upalną Wawę. W tym roku jestem rozpieszczona - jadę w podróż poślubną na Kretę, nie mogę się doczekać <3

OdpowiedzUsuń
  25. w Malborku mnie jeszcze nie było.. w tym roku nad morzem też nie:( planów wakacyjnych jak narazie nie mam

26. Widzę, że odwiedzałaś rodzinne strony mojej "gorszej" połówki :) Ja też muszę nadrobić zaległości, bo wszystkiego nie widziałam, a czasu ciągle nie wystarcza ;)

Zajrzyj na rozdanie :)

OdpowiedzUsuń
  27. Świetny wypad, ja niedługo też wyjeżdżam do Czarnogóry więc już żyję wakacjami :)

28. na spontanie to ja lubię :) kiedyś często tak wyjeżdżałam :) już byłam we włoszech i jeszcze gdzieś na tydzień powędruję :)

29. Ah Nidzica, moje ukochane rejony w Polsce

OdpowiedzUsuń
  30. Rewelacja, takie "krótkie" wypady są najlepsze! :)

31. Byłas w moim mieście a ja nic o tym nie wiedziłam :( Jestem z Nidzicy i mam nadzieje ze podobało Ci sie u nas :)

32. Za dwa dni 2 tyg. na Mazurach na żaglach!

OdpowiedzUsuń
  33. Zazdroszczę wycieczki :) ja byłam tydzień nad morzem i mam ochotę wybrac się znowu... kto wie?

ps. dodaję do obserwowanych

OdpowiedzUsuń
  34. Super wypad, świetne zdjęcia:) Ja za 2 tygodnie wybieram się na nad morze :) nie mogę się już doczekać!

35. Świetne zdjęcia, miło popatrzeć :D

Ja na razie pracuję, a w sierpniu jadę na Woodstock i na 2-3 dni do Berlina :)

OdpowiedzUsuń
  36. świetne zdjęcia! widać wycieczka udana :)
    ja urlop, jak co roku od kilku lat, w PL spędzę.. :)

37. Zaszaleliście:) Spontany są najlepsze.

OdpowiedzUsuń
  38. Mój rekord, to 1600 km, w dwa dni ;) Super było!

39. Fajnie Wam :-) Takie wypady są super!

40. Wakacje mam już od czerwca a jak narazie wyjechałam tylko z Bydgoszczy do Torunia zawieźć papiery na studia.. No cóż, jeszcze troche czasu jest, więc może gdzieś wyjadę :)

Buziaki Szalona Dziewczyno i czekam na nowe filmiki i notki :**

OdpowiedzUsuń
  41. Olesko, widzę,że u Ciebie podobnie jak u mnie. Nowa praca, czasu brak, ale na wyjazdy zawsze najdzie się chwila. Fajnie sobie pojechać gdzieś na weekend, czy chociaż na jeden dzień, bo to zawsze coś innego. W zeszłym tygodniu byłam w Warszawie, w tym w Poznaniu i na dalsze weekendy mam jakieś plany. Pozdrawiam i odpoczywaj sobie tak dalej ;)

42. Krzyżtopór robi niesamowite wrażenie, szczególnie gdy się go widzi pierwszy raz :)
    od roku mieszkam 10km od zamku :)
    świetny pomysł z tymi wycieczkami :)
    świetny lakier na wycieczkę :)